Del jag vet inte vilken del jag är på nu

Men om man skulle få känna så här under dagarna hade livet helt enkelt varit lättare för mig. Jag känner äntligen igen mig själv om nätterna, jag är fri och mysig och go och hängiven, lyssnar och busar och är en fantastiskt flickvän. Engagerad och intresserad av intimitet på flera nivåer och allt som är mysigt och gosigt. Utan substansen blir det så stelt och fel och otäckt och fel och jag kan knappt le, jag kan inte engagera mig i andra eller bry mig om vad de säger eller hur de mår, för de mår fan inte som jag i alla fall, instängd i mitt egna fängelse känslomässigt. Men med substansen, ångestdämpande, blir frigörande och fantastiskt och jag är JAG!! Inte den jag blev efter Sharam Navadoodousarafs våldtäkt. Tro mig efter att först haft ett helvete med min farsa som redan lagt grunderna för skam och skämskudde inför sex så blev det inte ett dugg bättre när den här jävla Sharam kom in i bilden. Jag ville inte ha sex med farsan och utvecklade ett väldigt oengagerande mottagande som jag än idag gömmer mig bakom. Men att vid något av dessa 225 gånger av övergrepp så smög det sig på när jag började utvecklas till ung kvinna att det faktiskt var något som var skönt, utvecklade jag en enorm skam. Och hur lär man sig sedan ha sex på ett jämställt och kärleksfullt sätt då skammen finns där sedan jag var 5 år?

Jag blev så otroligt förbannad när detta med Sharam hände, mitt i min egen lägenhet i Göteborg och jag gjorde absolut inget motstånd! Mitt kroppsspråk var helt noll och vilken normal man som helst hade fattat att jag verkligen inte ville vara med här! Men jag föll tillbaka mot de gamla rutinerna med farsan att låta han hållas. Låt han bli klar så blir det bra sen.. så jag lät han nästa strypa mig med mitt halsband och han förde mig till köket och tryckte ner mig på golvet så jag stod på knäna, han höll tag om mitt huvud som i ett järngrepp. ”Nu skall du suga kuk”. – Va, nej, vad skall jag med den lilla jäveln till? Han tryckte hans enorma hand på mitt huvud så jag kom ner i rätt höjd och jagställde mig bara paralyserat på huk typ och han höll hårt om mitt huvud för att jag skall kunna hålla balansen.. han knulla min mun.. och sedan placerade han hans andra hand på hjässan min och tryckte ner mig så jag hamnade halvsittandes och då placerade han kuken mellan mina ögonbryn och sprutade hela pannan och ansiktet fullt.

Han drog upp gylfen och gick in i badrummet.. jag satt där helt paff och undrade vad som hade hänt. Men va fan så här kan han la inte göra? Idiot nu drar du här ifrån, jag vill aldrig se dig igen skrek jag!! UT ur mitt hus!!

Han sa: men var e mina pengar? VA, tror du att du skall få låna pengar nu eller, din förbannade idiot, dra här ifrån!!

Han skulle låna pengar till sin resa till sin släkt i USA.

Men han blev dömd för våldtäkt och kommer aldrig in i USA igen.

Jävla svin!

 

Men gud vilka problem detta skapat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kan ju inte ..!! Med ångestdämpande fungerar det utmärkt för jag släpper då skammen och prestigen och skuldkänslorna för det förflutna… men ärligt.. jag är så otroligt skadad av alla övergrepp så jag måste på något vis, få hjälp, måste prata med någon.. min karl är fantastiskt, han fattar direkt.. han är bäst..när jag släpper in honom..så han får veta vem jag är.. så tar han mig som en liten söt Chiwawa och myser med mig..och säger hur mkt han älskar mig.

