Men du är ju rasist del 2

Jaha, jag har alltid hatat Svenskar! Särskilt män. Det började med att det var min far som våldtog mig och min mor som inte skyddade mig. Men med tiden, när jag var ungdom så började jag även hata iranier och irakier och turkar och alla slags araber, för de verkade vara det folkslaget som var otrogna mot sina fruar mest, med mig. Så pffffffffffffff där föddes det!! Och såklart, alltid MÄN.. men är det ens konstigt om jag ..kanske är rasistisk mot MÄN…och inte rasen egentligen kanske va? Män som inte kan respektera kvinnan, män som styrs av sina behov, behov att äga och att förnedra och kränka och våldta? Det där föddes med min far! Jag blev våldtagen av min far under 10 år och dessutom av en chilenare några år senare och en Iranier.. Sharam-helvetet tio år senare.. och dessemellan försök till våldtäkt, så blir JAG VÄLDIGT TRÖTT PÅ KARLAR OCH DERAS JÄVLA KUKAR faktiskt.

Ni gör mig asexuell för fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sluta tänk med kuken!

En riktig man styrs inte av sina impulser att han måste ha fitta NU!! Annars får du stryk kvinna!! Jag blir så jävla förbannad när jag tänker på allt skit jag varit med om, och inte fan konstigt om jag då är rasistisk också då! Skithögar är vad de är!!

 

 
Kanske inte konstigt om jag inte vet ens vad folk pratar om när de säger att de är kåta eller upphetsade, åtrå eller vad de nu påstår att de känner, jag vet fan ingenting om det där, och att det skulle vara de rätta känslorna till min egen sexualitet.. jag fattar noll..saknar närhet men vill ändå inte ha den för nära. Attraktion..vad är det? Vad pratar alla hormonfyllda män om?!?!

