Utsättning av voxra

Utsättning av voxra går utmärkt. Visst är jag jättetrött, men något mer kan jag inte påstå har inträffat. Ont i huvudet… Tror inte det.. inte ens det. Jag har haft ont i huvudet, men det har ju varit det förbannade trycket som varit. Riktigt sjuk av det blir jag, men det blir jag alltid. Åska i luften utan åska är katastrof.

Hade väl en liten gråtattack efter ca fyra nätter. Men det hade ju andra orsaker och om det ens var överdrivet vet jag inte. Jag hade anledning att vara lite Depp. Hade också mardrömmar ..två nätter i rad..och det var natt tre och fyra.. annars har jag sovit som en stock. Det är inte så att jag har mer energi eller så.. utan jag är utmattad, men utan att själv härleda det till voxra eller Utsättningen av voxra.. visst..min diagnos.. där kommer ju den enorma tröttheten in.  Skulle själv tillägga kronisk trötthet.

Orkade bara träna en gång denna vecka, hela kroppen blev paj.. annars har jag väl typ gjort det jag skall, gå upp, duscha, äta, träna, ta hand om kaninens toa… Handlat…dammsugit .. sminkat mig ibland… Men energisk, nej .  Celsius ja, var tredje dag, fungerar att väcka mig, då jag är vaken, men ändå dötrött och har en förlamande tyngd i kroppen av en utmattande känsla i ben och armar.. så det kanske inte är helt symtomfritt, men vad som är vad undrar man… Utsättning eller ångest ..vem vet.

Men …jag har bloggat mer än förut… Funderat på att kriga med air Berlins försäkringsbolag… Och tagit kontakt med både Britt och med Annelie och Torsten. Det hade nog inte hänt förra månaden… Solen ute hjälper till, fast jag hatar att svettas.

Så.. det är frågan… Men jag kommer vänta med att sätta in voldoxan tills i höst kanske .. eller då jag inte klarar mig utan.  Lite gråt…skadar ingen.. men blir jag totalt isolerad och känner mig ful och inte vill följa med till stan.  Då är det dags.

Men inte om det är dagarna innan mens… För då är det alltid så. Så som nu. Fulast och äckligaste och tjockaste ..skall jag ändå gå på ljusparty… För hjärnan vet att jag inte är fulast, utan oftast snyggast.. men känslomässigt finns det inget äckligare än jag.

Blir riktigt irriterad på den sidan av mitt jag som Jävlas med mig själv.