Familyreunion

Ni kanske har läst in självbiografi?
Som sjukskriven och förmodligen sjukskriven livet ut så är möjligheten att spara till en resa till mamma i Chile helt noll. Jag är emot tiggeri till en ny vattenpump eller till cigg och knark men att återförena en familj, så som min egen, som är så långt borta och en dotter (jag) som längtar efter sina egna, mina syskon, min mamma och min plast-pappa… speciellt nu när en av mina bröder dött i en olycka, jag känner mig otroligt dålig som dotter att inte kunna finnas på plats för min mamma, men mest är det så att det är jag själv som behöver mamma mest. Alla donationer mottages. Återföreningen kommer finnas på bloggen och jag ser fram emot att få en kram som inte ger mig elektriska stötar. Få känna mig hel en liten stund i alla fall… HJÄLP! Hjälp en stackars oglad adopterad, halv människa som också vill vara med sin familj.. i alla fall några gånger innan livet äntligen är slut. Tack på förhand.

Jag skäms redan.. men hjälp.

