Dag två som medveten

Gick väl ganska bra idag också. Träffade en gammal väninna en stund som gjorde mig spänd men det släppte på slutet. Kanske att jag var lite mer reserverad några timmar efteråt även när jag var själv senare.

Pojkvännen kom på oväntad tid vilket säkert spelade roll också att jag inte hade kontroll, och han pussade mig Hej och det gick bra, men sedan nämnde han att det inte gått hundra hos verkstaden och lät något irriterand över det och han gav mig en puss till men då fick han bara en grimage till svar och han frågade vad som typ sktämmer mig nu, han såg mjuk och snäll ut men jag ville inte svara.Kanske mest för att jag inte visste men han frågade igen och jag sade ”att han låter lite stressad och irriterad, på verkstaden vilket knöt en knut i mig, tydligen…” Jag reagerade nog på det..annars vet jag inte men jag märkte själv att jag blev helt stel.

Sedan gick det över.

Vi kunde t.o.m prata i soffan, vilket vi aldrig gör och dessutom märkte jag att jag var nära honom flera gånger… Vilket är helt nytt.

Jag berättade också att jag vaknade 8:30 i morse för jag tror jag sov bättre i natt… Konstigt att det kan ge så snabba resultat, trots att jag när som helst skall få mens och borde vara helt slut och nervig.

Anaalysen idag är att jag fortfarande är här och att jag är lite trött men inte utmattad.

Ny dag imorgon.

