Kontakta Kacklar.nu

Kontakt

Mail för annonsering: kontakta@kacklar.nu

För nedtagning av inlägg var god betala 1.000.000:- kontakta för info .

Jag är en kvinna som har ögonen öppna och lyssnar med mina öron. Jag bloggar om allt som faller mig på, orättvisor och andra tillkortakommanden är min grej att peka på.

Relationen mellan mig och omvärlden.  Jag om världen.

En blandad kompott av relationer, politik, myndigheters bravader och jämställdhet och dumheter. Plastikoperationer och överviktskirurgi , Sex och samlevnad,  otrohet, sexlivet, bilar, film och böcker. Egna och stulna smarriga recept. Min färd mot ett hälsosammare jag, både fysiskt och psykiskt.

Jag är mycket för rätt och fel. Och har det med min barndom att göra så kanske jag skall vara tacksam för all misshandel och sexuella övergrepp, för jag är glad för att jag är precis som jag är. Det är inte rätt att ta från de sjuka och fattiga för att rika skall bli rikare. Man skall inte döma någon baserat på rykten, man skall inte mobba, man skall inte kränka, man skall inte sätta barn till världen om man inte inser vad det innebär, man skall inte skaffa barn bara för att bli älskad själv eller för att alla andra skaffar barn eller för att man inte använde kondom.

Om man skall skaffa barn så skall det inte skiljas på mammor och pappors rättigheter som egentligen är barnets rättighet – för båda föräldrarna är lika värda.

Jag har valt bort att bli mamma mycket pga min egen mamma.

Jag skriver också om gamla minnen och plitar på min självbiografi. Och jag beklagar om den väcker anstöt.

Bloggen är en salig blandning från hjärtat och minnesluckorna.

Jag är uppvuxen i Nyköping, men flyttade till Göteborg och bodde där i 10 år, sedan på något sjukt vis hamnade jag i Kristinehamn.

Michael Jackson: Jag beklagar alla Michael Jackson fans sorgen. Hans familj, förutom hans barn, skulle jag vilja örfila.

Obs! Media ljuger, media förvrider och förvränger så att de passar dem och politikerna. Det gäller även läkemedelsindustrin och livsmedelsverket.

 

Välkommen.

