Därför skickas dicpics till tjejer

http://touch.metro.se/nyheter/man-37-ar-darfor-skickar-jag-dicpics-till-tjejer/EVHpkD!kjdg3Hg06SFtU/

 

– Man kanske tror att det är någonting som någon annan kan gå igång på, man kanske vill få någon form av bekräftelse eller så är tanken på att någon annan har sett bilden någonting som personen som skickar bilden själv går igång på, oavsett om den andra personen blir upprörd eller inte.

Juridiskt kan den som skickar dickpics ge sig ut på farligt vatten.

 

Jag har fått sådana bilder sedan min första dator 1996 och på mobil då den kunde ta imot MMS… och jag har då aldrig bett om en. Eftersom vi tjejer inte är visuella som killar så ger det inte oss något. Jag har själv skickat vid efterfrågan med endast då till min dåvarande partner och inte random.

 

Jag tror mig råka ut för detta i minst tjugo år till, så längre jag fortfarande är snygg och ouppnåelig. Eftersom min tes bygger på att endast snygga tjejer som killar inte tror sig kunna få råkar ut för dessa dicpicks och NI HAR SÅ RÄTT eftersom det får mig att ha världens längsta lista över blockerade personer på alla sociala medier nu.

 

Har aldrig hört att en ful tjej fått en obefogad kukbild.

 

Och jag håller med Johan ovan att intresset ligger hos sändaren att den går igång på att hänga ut sin kuk i trädgården inte att tjejens intresse är syftet från början ens. Själv brukar jag säga till småkillarna att nu gick du miste om min härliga kropp eftersom du var så respektlös genom att skicka något jag inte bett om, sedan blockerar jag dem. Detta fenomen händer inte endast här i Sverige utan även av random killar om jag ”loggat in” utomlands. Det har även hänt att killar dykt upp mitt i kaffet om jag loggat in på ett café… livsfarligt känns det. Men åtminstone en offentlig plats.

 

Suck.. blir utmattad.
Och på ”min tid” upplyste ingen mig att det var ofredande utan otyg av grabbarna bara.

