Min egen brottsstatestik

Jag är inte svenskfödd, utan adopterad sedan liten. Tänkte ställa upp hur mitt eget liv ser ut angående vem som utsatt mig för brott.

I småskolan: från klass tre till klass sex, tafsad på och sexuellt trakasserad av 3 återkommande killar.

Min far: grovt sexuellt utnyttjande av underårig, svensk, dömd till 4 år

Min far: övergrepp i rättssak, svensk, dömd 3 månader

Min mor: barnmisshandel, svensk, ej åtalad men noterat

Min biologiska bror: sexuellt ofredande, adopterad, ej åtalad, men noterat

Min farfar, sexuellt ofredande, svensk, ej åtalad men noterat

Min farmor, olaga hot, svensk, ej åtal men noterat

Tre okända skolkamrater: sexuellt ofredande, förundersökning inleds men de var under femton år, svenskar, noterat och nedlagt

En granne/Stig: kysste och tafsade, jag var 12 han var 40, svensk

En man/S: kysste och smekte mig, jag var 15 han var 50, afro-amerikansk

En arbetsgivare/Lars E: pratade om att köpa sex borde vara lagligt och ville köpa oralsex, jag var 17 han 46, svensk

En blinddate: grov våldtäkt och misshandel, noterat hos kurator, svensk, ej åtalad för han var polis. Han bad om förlåtelse ett år senare.

Min kille Sharam: våldtäkt och bedrägeri, åtalad och dömd, iranier, kom som tio-åring till Sverige. Ingen utbildning inget jobb.

Min kille Johan: grov våldtäkt och misshandel, adopterad, anmäld i socialens papper, dömdes för likadan våldtäkt på en annan tjej som skett veckan efter.

Fyra festkompisar (killar): inbrott, afrikaner, födda i Sverige, åtalade och dömda

Fem killar jag ej kände förutom en av dem, på en efterfest: grov våldtäkt, han jag dejtade bjöd mig till sina kompisar (turkiet), jag orkade ej anmäla

Fyra killar jag kände på en fest: våldtäkt, han jag dejtade bjöd mig till sina kompisar (Marocko), jag orkade ej anmäla
Min farbror Leif: förtal och ärekränkning samt bedrägeri, de senaste två åren, jag ska anmäla inom kort, Svensk.

Sedan har vi alla dicpics som dyker upp ständigt sedan jag fixade mitt första mailkonto 1995, blandat men mest svenskar

Eftersom det bor mest svenskar i landet så är det ju dem jag råkat ut för mest men de gränslösa är ändå de utländska jag hade att göra med i min ungdom. Ställd i ring och tafsad på, tafsad på på spårvagnen, ”delad” killkompisar emellan fast man var ihop med en av dem, det tog dock SLUT dagen efter, jag återgick  aldrig till de där grupperna igen. Massa onödiga upplevelser som jag fick uppleva enbart för att min första erfarenhet var min svenska Far som tog bort all min självrespekt och självkänsla m.m

