Desloratadin santoz

Först blev jag glad…trycket i ögonen försvann och jag blev inte trött eller dåsig… Inte pigg men inte sämre iaf som jag blir med alla loratadin, kersten, clarityn m.f..

Men surr i läppar och tunga och bortdomnad tungspetsen, snubblande tungrörelser och jag har bitit och rivit min egen tunga hela dagen och kan knappt prata korrekt då min hjärna kopplar orden till snarliknade ord och allt blir fel.

Detta började inom tjugo minuter..och maximalt efter två timmar… Och pågår fortfarande tio timmar senare…

Skulle jag nu fortsätta med detta skulle resultatet bli att jag får annan känsel i huden om någon alls, till slut inte känna mitt ansikte eller fötter. Typ som om de somnat… Det orsakar att man snubblar, ramlar och tappar saker och ingen livslust eller sexlust då även musen blir bedövad… Så sorgligt liv.

Jag blir så ledsen. Det står majsmodifierad stärkelse, fast sen tillkommer det vit och blått färgämne…som jag inte vet något om, eller de övriga E.

Så nu kommer jag vara handikappad mentalt i 7-10 dagar…pga en enda tablett för att jag har hösnuva som dödat mig pga pollen.

Ingredienser skrivs ut men inte hjälpämnen – så jag vet inte hur mkt gluten jag fått i mig idag och att det är dagens orsak till att min mage är svullen igen och konstig, så det blir väl ingen vettig sömn igen.

Tack läkemedelsverket för ofullständig innehållsförteckning.

Apoteket sade att jag det kan vara ett av färgämnerna som jag ej tål, det finns nämligen vit färg, och blå färg i detta piller..OCH DET ÄR JU JÄVLIGT NÖDVÄNDIGT ATT TABLETTEN ÄR VACKER SOM JAG SKALL SVÄLJA.