Ständiga terrordåd

Tack George Bush.

Att vi blir pepprade med nyheter om nya terrordåd hela tiden får mig att sörja de barn jag inte skaffat. Tänk om jag hade skaffat barn och de skulle få växa upp med sådana nyheter varannan vecka hela livet, för bättre kommer det ju inte bli utan värre.

Terroristerna har ju redan vunnit , det såg vi i Italien nu i helgen att folkmassan skrämde slag på sig själva och folk skadades och skärrades eftersom hotet alltid finns.

De har redan vunnit.

Rädslan finns och vaksamheten. Vi har inget val i det, utan undvika folkmassor och speciella events. Vad blir det för liv i längden?

Så jävla sorgligt så jag fäller en tår för mina ofödda barn.

Men jag är nöjd med mig själv som tagit beslutet att inte skaffa några i denna värld som finns nu. Mycket tack vare idioten George Bush.

 

 

