Red Brick Pub Karlskoga 

Med tanke på servicen kan man tro att det var nyöppnat. Och pizza-kommentaren i menyn gäller troligen alla maträtter. Två 5-kronors lammkotletter motsvarade inte förväntningarna då det står lamm-racks i menyn. Förväntade mig minst två lamm-racks vilket skulle innebära flera lammkotletter ihop till priset av 259kr. Mätt blev jag inte, inte ens med den minimala pannacottan. Less is expencive och det känns som att efter att ha ätit för ca 400kr behöver jag gå till MC Donalds för att bli mätt.

Det var dukat med bestick bredvid en fyrkantig assietten med en servett på. Servitören tog tag i assietten och föste iväg servetten, istället för att ta servetten och duka om den med besticken på servetten och sen ta tallriken som inte används eftersom ingen förrätt hade beställts.

Sedan vid avdukningen så tog han min dessert-tallrik i ena handen och ställde kaffekopparna på den och tog sedan den andra dessert-tallriken i andra handen..

….inget hyft alls.

Dessutom känner jag mig lurad av facebook-kommentarerna då det stod många gånger att det var ett överflöd av mat på tallrikarna, men det kanske var ironi?

