Martin Timell svarar

– Det är en sån skillnad på hur jag har uppfattat mig själv i den här branschen och hur verkligheten har varit. Jag har inte fattat att jag har gjort folk jävligt illa. Jag har inte fattat att mitt beteende har varit grovt föråldrat. Jag har inte haft några onda avsikter men jag har skött det jävligt klantigt. I bland har det varit plumpt, men så gör väl andra också. Men jag får tala för mig. Jag har inte fattat att det var så här jävla illa.
”Jag har inga som helst minnen här”
Har du förstått det nu eller tidigare?
– Jag har förstått det nu. Jag har alltid trott det varit fritt fram. Jag har alltid varit den som vill skapa god stämning och underhålla. Livrädd för att folk ska tycka att det är en sur jävel. Jag fattar det nu, jag har haft något slags krav på mig att synas mest.

via Martin Timell bryter tystnaden – och erkänner | Nöje

Tyvärr är Martins chargång inte unikt. Och de har noll koll på hur de själva uppfattas. Sorgligt att ha levt så i limbo. Det är just därför kvinnor och män skall anmäla och säga ifrån, för annars fattar de aldrig, fast de fattar oftast inget ändå, men Martin lyssnar iaf. (för tillfället).

Måste säga att Ingvar Oldsberg inte är helt rumsren i Bingolottos Uppesittarkväll med de som ringer in och mot övriga kvinnliga co-programledare/gäster.

ÄVEN Rickard Olsson i Vem vet mest, säger olämpliga saker till de tävlande kvinnor.

Då jag bara sett dessa program 2-6 ggr och nu vägrar se skiten bara för det.

