Sänkt dosen

Eftersom en höjning var helt fel trots att TSH på över referensen så här jag nu sänkt dosen… Läker snabbt nu och det enda som egentligen är störigt är naturligtvis att kroppen gör ont konstant.

Tror jag får labba fram ett mellan läge om detta inte stabiliserar sig. Mitt TSH borde ha ökat mer nu såklart och det är ju inte rätt…

Men vad ska jag göra då om det inte fungerar att höja?

Stanna på det som var… Men det var ju inte heller skönt… Sänka lite… Inte optimalt än…

Jag har ju alltid undrat varför jag inte känner min kropp, trots träning fem gånger i veckan. Men nu drar det och sliter lite väl mot och smärtsamt.

Känner mig också pluffsig, jag är inte svullen utan känner mig tvärtom, att allt säckar ihop och att jag har en tom påse potatis på mig… Lös och slapp i muskler och det lilla hull jag har… Väldigt otrevlig känsla.

Hår och hud är stabilt.

Humöret är ostabilt – mest då det är åska och tryck ute vilket det är och har varit en längre tid. Inte vidare lycklig som jag där en sväng. Men visst, jag är fortfarande inte helt frisk från övermedicineringen.

Sömnen är djup och effektivt och jag sover 7-8h.

Hungern är ostabil.

Magen är stabilare.

Hjärnan är vaken.

Annonser