Liothyroxine ostabil

Är det meningen att vi skall leka med livet varje gång vi byter ask med vår sköldkörtel hormons tablett?

Nu blev det så där igen !! Jag får något nytt hittepå symptom som ingen kan förklara och så försvinner det så fort jag byter ask /batch. Hur jävla irriterande är inte det? Så jag leker med min livskvalité varje gång burken är slut.. och eller så slösar jag pengar på att jag märker ju oftast efter 3 dagar att något nytt har hänt och måste ha medicin från en ny batch. Men nu finns ju inte T3 på apoteken längre eftersom de är slut så jag har bara denna helvetes batch.. så jag skall lida i 2-3 månader nu? Jösses…vad ska jag göra.. och hur bra är det med dessa symptom som sätter sig i hjärnan eller på hjärtat och orsakar hjärtrus eller en blöt rinnande hjärna.. asså det är inte ok!

Ok, jag anmäler mina symptom men vad hjälper det mig nästa gång jag skall byta ask? Jag vet aldrig hur en nya låda är, och aldrig fan är det bra!