Insättning av Valdoxan « börjat igen

Insättning av Valdoxan «.

Jag har börjat igen… hade uppehåll, helt fritt utan något alls i 6 veckor. Men känner att jag inte orkar med att vara paj jämt.. som sist blev sömnen bättre och jag tar tabletten precis innan jag tänkt att sova.. ca 00.30. Sjukt tung i huvudet när jag vaknar och enda sättet är att ta en red bull… kaffe fungerar inte.. men jag orkar inte ta en red bull vare dag och då är jag typ drogad hela dagen och slö och trött och förlamad. Jävligt ont i magen också måste jag säga.. var hård i magen förra gången jag åt dessa också.. smärta precis nedanför naveln… Påminner om mens ont..kan nog också påstå att humöret är lite som PMS också då och då.

Konstiga känslan i huden är också tillbaka. Lite som om huden har somnat och ändå killar lite… Domnad..lustigt men inte obehagligt.

Sexuellt fungerar jag fortfarande. Normala orgasmer och lagom med intresse. Intresse finns iaf..och det är ju skönt. Men det är kanske några timmar före jag skall ta tabletten igen..och det kanske är ett måste. Jag vet inte. Det är inte så att jag vaknar kåt..eftersom jag är sten tung i huvudet ..så lär ju aldrig det inträffa… Men senare..4- 5 timmar senare.. när den känslan gått över..kanske jag orkar tänka på sex att eventuellt ha det.
Snabbaste sättet att bli av med det tunga är en energi dryck. Helst två. Kaffe..nej..det blir jag bara tröttare av… Är jag fortfarande trött säger jag inte många ord…

Ibland undrar jag hur jag orkade träna varje dag förut? Förra perioden..men det var väl Beach 2014 som fick mig till det och inte orken…orken finns inte nu.. orkar knappt ta bort tallriken ens.

Mat.. äter mina ca 1800kcal om dagen. Bakelser är ett Jävla hitte på som äcklar mig i munnen..men i tanken låter det fantastiskt. Tyvärr..åt jag upp den ändå idag…annars inga direkta utsvävningar.

Vågen visar på 7hg plus..men det gjorde det förra gången också..fast jag åt mindre och tränade mer. Inget att bry sig om.

Men ont i magen är mindre kul. Alltid värst runt 22-23-00-00 tiden…

Annonser

Slutar med voxra

Idag slutar jag med voxra, eller, jag tog den sista igår. Efter sex månader så är det dags. Byter om en vecka till voldoxan. 

Orsaken är mest.. att jag tappat minst hälften av mitt förut tjocka hår. Om man är nedstämd redan är ju inte just en sådan viktig grej rätt för någon som redan är nedstämd. Sedan kan jag inte påstå att jag mått bättre av voxra än med något annat preparat jag provat förut.

Visst har jag vid enstaka tillfällen helt plötsligt fått städmani.. och det gör ju inget… Men jag har känt att andra manier kommit tillbaka som jag hade för flera år sedan. Så som att plocka hårstrån från hjässan. Jag vande mig av med det för ca tio år sedan men eftersom jag är totalt fixerad vid mitt tunna hår så har det gamla beteendet kommit tillbaka och det är en kamp hela tiden att inte känna på håret. Finner jag ett strävt strå, rycker jag det..

Den energi jag hade i början av att ta voxra försvann lika fort som den kom. Speciellt nu under de månader som solen knappt varit framme alls. Kunde inte sova ordentligt så jag sov tio tolv timmar och tvingade mig att gå upp. Kände mig drogad och trött hela dagen och blev inte mer motiverad av att göra något eller ett dugg tacksam för något här i livet, fast det var just det som jag trodde voxra skulle hjälpa mig med.

Dopamin låter ju bra, men det krävs något mer än bara det. Jag har då valt att inte komplettera med något annat, utan byta helt. Pga håret…

Jag har också varit med förbannad och toppat och dalat mycket ofta senaste två, tre månaderna. Väldigt jobbigt.

Vi får se hur det går nu. Jag prioriterar medicin som uttalat påstår inte stör den sexuella behovet. Det problemet har jag haft alldeles för länge ändå. Det blev betydligt bättre men voxra, kändes som hela sexlusten kom tillbaka i ca fyra månader, men nu vet jag inte längre.

Det kan hänga ihop med att jag känner mig ful bara för att jag har så extremt tunt hår nu…

Vet inte om magen min är besvärad av voxra också. Haft mer ont i magen iaf. De senaste sex månaderna. Tarmkanalerna mer, än magen kanske.

Min kille tycker att jag blivit personlighetförändrad med voxra, den största skillnaden, vilket är en bra skillnad mot förr, är att jag visar att jag faktiskt inte är beroende av honom utan anser mig klara mig själv. Så att komma och klaga och eventuellt hota med att göra slut, skjuter honom bara själv i nacken eftersom jag känner att jag antagligen inte dör av det.
Mina svar blir mer likgiltiga och mer, gör som du vill, än att jag skall börja hota tillbaka…

Men exakt vad som egentligen passar mig, kommer jag aldrig veta. Men bråka vill jag ju inte… Iaf… Mer sex innebär mindre bråk, men det är rätt svårt när man känner sig obekväm och ful.

Ja, mer sådana känslor av att vara ful …fick jag också med voxra..och ända sättet att bota det var att ställa sig på vågen och se att jag inte gått upp tio kg fast det känns så.

Aptitlöshet, ja, men det har inte visat sig i någon viktminskning. Hetsätande, kommer någon gång i månaden vid extra mycket stresspåverkan utifrån.. men eftersom jag har kontrollbehov så går det aldrig överstyr.

Jag trodde att jag kanske kunde börja tycka musik och god mat och att andra enkla ting var ok med voxra, men det höll bara i sig max två veckor.

Min realistiska tankesätt är tillbaka, och tiden och livet stör mig oerhört.

Jag kan inte säga att jag tror att voldoxan är bättre..men kanske mer heltäckande.. kanske?

Svårt är det.. voxra utan att tappa hår vore bra… Men det var ju inte så, för mig iaf.

Kan också berätta att jag varit muntorr och bitigt ihop käkarna stenhårt och fått mkt huvudvärk och ont i nacken.

Dessutom Intimskygg och allmänt naken och inte helt intresserad av närhet… Men det går i vågor under månaden. Svårt att veta vad som är vad.

Ålderdom, personlighet eller medicin.

Nu är det meningen att trappa ner voxra och om en vecka börja med voldoxan, lägsta dos… Med kontroll av levervärden på vägen upp.

Men med tanke på att jag typ bara hade två biverkningar av att trappa upp voxra så tror jag att jag är ganska härdad av att klara av ett byte till.
Dock så byttes de biverkningarna mot andra hela tiden under månadernas lopp.

Låt gå…